środa, 23 lutego 2011

Nie pije kawy

Taki sobie dzień...

Dziś miałem mieszane uczucia idąc na misję. Temperatura zmusza mnie do chodzenia po galeriach.

Miejsce:
Warszawa - Galeria Mokotów i Arkadia

Czas Trwania Misji:
17:00-20:00

Misja:
Pytamy się kobiet czy nie mają ochoty napić się z nami kawy, jeśli się zgodzi to odmawiamy

Zapowiadało się bardzo fajnie. Zaczepiam pierwszą kobietę i pytam się czy ma ochotę na kawę. Odpowiada mi, że nie może. No cóż. Chodziłem po Galerii Mokotów godzinę i nie było żadnych kobiet w moim wieku. Jeśli już jakaś się zdarzyła to niestety miała chłopaka. Po kilku kobietach poszedłem do metra i pojechałem do Arkadii. Tam to samo. Wszystkie kobiety miały po 30. Żadnych młodych do których mogłem podejść. Dziś zrobiłem coś koło 8 podejść. Nie otrzymałem żadnego numeru.

Podsumowanie Misji:
Nie wiem co robić. Misja teoretycznie jest niezaliczona jednak próbowałem. Jednak chcę kontynuować kurs.

Brak komentarzy: