piątek, 23 lutego 2007

Dzień 4 - wykonanie misji

Misja przebiegła bardzo szybko i przyjemnie. Nie miałem specjalnych oporów by podejść do jakiejkolwiek kobiety i zapytać gdzie znajduje się Poczta. Większość pytanych lasek chciała mi pomóc i uzyskiwałem bardzo dokładne odpowiedzi. Ciekawym spostrzeżeniem był fakt, iż za każdym razem gdy uzyskałem odpowiedź to nie podążałem zgodnie z ich wskazówkami, lecz zagadywałem kolejną przechodzącą panią. To było smaczne ;-) ale kogo to obchodziło ?

Po raz kolejny zauważyłem jak ważny jest język ciała przy rozpoczynaniu 'konwersacji'. Jak wiele znaczy podejść z uśmiechem. Wtedy reakcja jest bardzo pozytywna. Muszę nauczyć uśmiechać się częściej.

Nie można również podchodzić zbyt blisko. Gdyż bliskim podejściem naruszamy prywatną sferę pytanej osoby. Osoba taka czuje się zagrożona i niechętnie nastawiona do Ciebie.

Co jeszcze? Teraz potrafię podejść do każdej kobiety. Nawet SHB. Bez względu na jej atrakcyjność. Nie paraliżuje mnie. W tej misji nawet bardziej skłonny byłem podchodzić do tych ładniejszych.

Blokady?
Momentami pojawia się lekki strach przed tym co robię. Trudno jest mi zacząć, ale później idzie bardzo dobrze. Cieszę się, że misję wykonuję wraz z kumplem. To jest bardzo duży plus.

Przed nami misja 5! :-)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

uszanowanie. moze dodalibyscie cele wszystkich misji? bo za bardzo nie wiem o co biega ;)

Anonimowy pisze...

Oczywiście możemy podać cele, ale jeżeli chcesz wykonywać ten program to nie możesz ich czytać ponieważ polega on na tym aby poznawać cel misji dopiero w dzień w, którym daną misję wykonujesz inaczej nie ma on sensu.

Anonimowy pisze...

I jeszcze jedno, nie podamy Ci celów wszystkich 21 misji bo sami ich nie znamy :) (one już istnieją, ale nie można ich czytać)poznajemy je na bieżąco, z dnia na dzień