wtorek, 15 lutego 2011

Hej, gdzie jest sexshop?

Znów to samo...

Dziś jest siódmy dzień. Czuję się świetnie i z takim nastawieniem poszedłem na misję. Dziś nic ciekawego się nie działo więc i post dziś krótki.

Miejsce:
Warszawa - Złote Tarasy

Czas Trwania Misji:
18:30-19:30

Misja:
Pytając kobiet o czas wyobrażamy sobie z nimi pasjonujący sex.

Dziś spotkałem się z kumplem, który mimo przerwy nadal kontynuuje DC. No cóż właściwie nic nie stracił. Nie pytałem o czas. Wymyśliłem sobie historyjkę o urodzinach nieśmiałego kolegi. Pytałem się o "czerwone" sklepy rozwijając krótką rozmowę, która tworzyła atmosferę miłości. Szybko pojawiło się pożądane uczucie i właściwie po 15 kobietach zakończyłem zadanie. Misje dotyczące uczuć zaczynają mnie nudzić ponieważ znam owe doświadczenia z uczuciami.

Podsumowanie Misji:
Dziś misja mnie zanudziła. DC jest zaplanowane dla wszystkich, którzy chcą się zbliżyć do kobiet. Przełamałem w sobie bariery podczas podchodzenia i właściwie potrafię przywołać pożądane uczucia i wiem jak one oddziałują. Kolejne dni owszem zrobię jednak nie dowiem się niczego nowego. Tak naprawdę mógłbym skrócić sobie o 7 dni cały kurs. Choć może to tylko dziś jestem tak nastawiony...

Brak komentarzy: