piątek, 4 lipca 2008

Dzień 4

Dzień 4


Zadanie: Podejść do 30 kobiet i zapytać się o namiary na pocztę (albo o coś podobnego).

Robiłem w centrum wwa. Pytałem o pocztę, ale nikt nie wiedział:) Dlatego zmieniłem na palmę:) Standardowo, wszystko szlo fajnie,pytałem najładniejsze panienki (znalzło się kilka hb8-9...), oczywiście zdarzyło się też że jakaś panienka nawet nie staneła, żeby mi odpowiedzieć, ale zaczynam zmieniać swoje przekonanie, że to ma dla mnie jakieś znaczenie....

Bardzo fajnie działa system afirmacji... naprawdę czuję, że gdy siebie programuje w ten sposób to to działa:)

Ciekawe jest, też to, że dopiero teraz (gdy robię dc poraz 3), zaczynam dostrzegać wiele, patentów i programowań, dzięki którym stajesz się jeszcze pewniejszym siebie.

Robi mi się nawyk zagadywania do ludzi, idąc do sklepu, fryzjera czy kina muszę zagadać o jakieś pierdoły:)

Do jutra...

Brak komentarzy: