środa, 2 lipca 2008

Dzień 1

Robię Demonica po raz 3 (ostatnim razem skończyłem na 19 dniu), tym razem wiem, że się uda:)

Lecę z Raportem z dnia 1:


Zadanie: podejść do 30 osób i zapytać się o czas (bez zegarka na ręku).


Przez rok nie pochodziłem do kobiet na ulicy, więc przed pierwszym podejściem miałem lekkiego stersa, ale już po pierwszej osobie był luz. Podchodziłem zarówno do kobiet jak i mężczyzn (gdyż z facetami, też chce mieć więcej pewności siebie, przyda się w setach z samcami). Wszystko szło dobrze, chociaż czasem zdarzały się akcje, że jakaś kobieta mnie zlewała (robiłem w przejściu pod rotundą Wwa, co może wpłynąć na to , że ludzie się śpieszą itp.), co biorę na siebie. Zastanawiam się czy moja mowa ciała nie była wystarczająca itp. No, ale zdarzyło się to tylko kilka razy.

Wybierałem ludzi, którzy coś robili (jedli, gadali przez telefon itp.) lub widzieli, że przed chwilą kogoś już pytałem o godzinę, dawało mi to dużo frajdy i luzu. Oczywiście, zapytałem też o godzinę tą samą osobę (przez przypadek), ale po krótkiej wymianie zdań powiedziała mi godzinę jeszcze raz:) Łatwo poszło w 15 min zrobiłem z 45 osób.


Mój cel : Być na tyle pewnym siebie, że gdy zainteresuje mnie kobieta, móc podejść do niej i zacząć ją uwodzić....


Myśli które przeszkadzają mi w zrealizowaniu mojego celu:
- nie będę miał z nią o czym gadać-
- nerwowa cisza -
- zleje mnie-
- nie da mi numeru-
- nie umówi się ze mną(po domyku z numerem)-
- inne panienki zobaczą, że ona mnie zlała (w przypadku klubu)-


Pierwszy dzień zrobiony i do jutra:)

Brak komentarzy: