sobota, 3 marca 2007

Załamany!!!

Jestem zły, załamany, wkur... Musiałem przerwać DC z powodu nagłego i nieplanowanego wyjazdu.
Nie chcę oszukiwać programu dlatego szczerze piszę, że go przerwałem. Tym bardziej, że opuściłem dwie misje.
Jak dotąd był on dla mnie dosyć prosty, jedyna trudność to wykrzesać z siebie siły na te codzienne wypady, ostatniego dnia zaczęło mi się powoli już nudzić. Za kilka lub kilkanaście dni zaczynam od nowa i mam nadzieję, że wtedy uda mi się go skończyć. Zrobię to ponieważ już po tych siedmiu dniach widzę ogromne postępy, DC naprawdę działa, daje sporo zabawy, ale przede wszystkim zmienia podejście do kobiet, zastanawiam się jak jest po 21 dniach, zapewne bosko.
deMello, Wolverine szacuneczek za postępy, życzę wam powodzenia na dalszej drodze i ukończenia programu...

Brak komentarzy: