piątek, 25 lutego 2011

Będzie mi bardzo miło

Ale ja przecież nie lubię kawy :P

Wybrałem się po obiadku na kawę licząc, że nie będę pił jej sam :)

Miejsce:
Warszawa - Centrum

Czas Trwania Misji:
15:20-15:30

Misja:
Pytamy się kobiet czy nie mają ochoty napić się z nami kawy, jeśli się zgodzi pijemy z nią kawę okazując zainteresowanie

Podszedłem do pani za ladą i poprosiłem o kawę. Odebrałem swój napój i od razu dostrzegłem ładną blondynkę. Spytałem się jej czy mogę się dosiąść. Uśmiechnęła się i powiedziała, że będzie jej bardzo miło. Zaczęliśmy rozmawiać o podróżach. Spytałem się jej czy ma jakieś egzotyczne korzenie bo jest bardzo wyjątkowa. Zaczęła się śmiać. Niestety rozmawialiśmy dość krótko. Po chwili przeprosiła mnie i powiedziała, że zaraz ma pociąg i musi już iść. Wymieniliśmy się numerami i pożegnaliśmy się. Nagle pomyślałem sobie, że mogę ją odprowadzić jednak kolega zadzwonił i jakoś wybiło mnie to z rytmu.

Podsumowanie Misji:
DC jest niesamowite! Nie dość, że potrafię podejść do każdej kobiety na ulicy to jeszcze nauczyłem się pić kawę :D

Brak komentarzy: